Tak Usah Kite Fikirkan Hujung Perjalanan Ini...!!!

Ass Pee Aim

Baby Dont Cry aii ai aii aiiii...!!

About Me

My photo
KL bangsar, malay+korea+arabian, Malaysia
[A][K][U] [B][U][D][A][K] [B][A][I][K]

Friday, September 24, 2010

Yes,Aku Boleh,Ko Boleh...Semua Bole

aku dikenakan......
aku xtau nk ckp ape.....
ye aku tau sume tok kesukaan....
tapi yang aku pelik.....
aku menjadi lemah....

x sume manusia pasti impian mereka tu adalah betul2 impian mereka walaupun mereka sudah tercapai....aku ini pula bagaikan telur dihujung tanduk.gara-gara sesetengah masyarakat yg x berwibawa pula,menjadi punca renungan warga tua pada masa kini.....tapi aku redha,aku berserah sume ka atas nyer dan dengan bekalan iman ku ini aku tahu,aku mampu hadapi sume...


yup betul ramai org ckp mustahil aku akan miliki dia....padangan aku pula mengatakan diorang mungkin silap...walaupun dunia kiteorg berbeza,tapi ada sesuatu yg mengizinkan hubungan itu....

tentang cinta yg ingin aku ungkapkan kat sini pula macam...xpe lah x perlu lah aku kongsikan semua....ape yg aku rase hanya hiduan dan harum-haruman dari syurga beserta dgn bunga-bungannyer......hehehe


berkata tentang aku yang lemah pula?
yang aku rasa seperti berada digunung sahara....kini masih terkapai2 mencari


mencari air....bukan air minuman tetapi air mata seorang insan yg hina seperti aku ni untuk mencari keinsafan...

and jangan lah engkau fikir hidup itu susah...bile sekali ko bahagia.....akan ko hajatkan umor yg panjang.....percaye lahh... wish me luck 4 everything ^_^

No comments: