Tak Usah Kite Fikirkan Hujung Perjalanan Ini...!!!

Ass Pee Aim

Baby Dont Cry aii ai aii aiiii...!!

About Me

My photo
KL bangsar, malay+korea+arabian, Malaysia
[A][K][U] [B][U][D][A][K] [B][A][I][K]

Friday, November 5, 2010

Sparkling-sparkling Semalam

AAARRRRGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!




ahhhhh..... aku ni bru telan dadah ke? sial! pejam jelik pejam jelik aku telah diheret ke mahkamah......




mahkamah penentuan masa depan.... tp gua akan diberi test walaupn peluang emas gile babi 11 tahun idup diberi..... aku maseh cm sial melayan syurga iblis disekeliling aku ni!




tgh sebok melepak
tgh rancak bercerita
tgh lelah berketawa
akhirnya a
ku berjaya bangun



aku termenung jauh memikirkan saat2 aku memegang kertas gulungan tu....







smlm gak aku g cari istilah bermaksud kobar dan dah lame aku x dgr kata2 tu dari mak aku... salah diri ni jugak sbb selalu mengelak masa meluang dgnnye cun ah! aku da kumpul duit beli army aku... walalupun aku 50/50 tuk gi perperang dan aku akan beli alat kedap telinga hindari perkataan seperti TAWAKAL,REDHA dan BERSERAH sshhhhhhhhhh diam ko makhluk berhaba tinggi!!

JANGAN BACA TAK EXCLUSIVE LARRRR!! akan aku memendekan aksara-aksara aku supaya ko mengerti yg aku.... bukan aku jerr ko pun dan semua masyarakat diluar sana...... tau bahawa,kite... "Kesuntukan Masa"

No comments: