Tak Usah Kite Fikirkan Hujung Perjalanan Ini...!!!

Ass Pee Aim

Baby Dont Cry aii ai aii aiiii...!!

About Me

My photo
KL bangsar, malay+korea+arabian, Malaysia
[A][K][U] [B][U][D][A][K] [B][A][I][K]

Friday, December 10, 2010

BELUM LAGI LARR

Cibaiii......



bedebah kepada kawan2 ku yang sambut merdeka sebelum 20 disember..... apakah mereka tidak pernah mengerti ape itu merdeka??? dah besar panjang pendek gemok kurus pun nk bgtau ker???
kalau nak tau hidup ni tak pernah merdeka xde sape yang pernah merdeka...lagi APE!!! lahh ni jer?ni jer ke yang aku rase lepas istiharkan merdeka pondok2 ni?mne angan2 aku kata nak buat kerje gileR?


bermulalah riak muka nyer yang regang matanyer yang memejam serapat-rapatnya dan mulutnyer membuka seluas-luas alam dengan BANGANGnyer melaungkan merdeka selepas dikira bersama....cerita ini x ubah seperti budak lelaki dengan fantasinyer...gua bukan budak gua brader skang!!...





.klu nk kate awek yg kiter ske tu sial xleh gak...sbb kiter kena tgk cermin betol2 sampai cermin tu pecah sendiri!




celaka punyer emosi,aku x suro ko tendang jauh2 iman aku bahalol!!


aku sayang
giler kawan aku mcm nk rogol dorang!hahaha tapi aku bengang giler kawan aku yang gengam tangan dorang dan angkat tinggi2 sampai ketiak dari 3 batu jauh bau taik ikan menjerit mcm kuda mengawan melaung merdeka......



aku da penat da,da xtau mcm mne nk bgtau ko
rang KITE,MEMANG,BELOM MERDEKA!!!!!







By The Way..... PUKIMON PLKN !!!!
!!

No comments: